Robo Place: Σεμινάριο για την οργάνωση μελέτης σε παιδιά σχολικής ηλικίας
Μια πολύ ενδιαφέρουσα δράση για γονείς ξεκινάει από το Δημιουργικό Εργαστήρι Robo-Place, στον Κόκκινο Πύργο σε συνεργασία με την Κλινική Λογοθεραπείας, της Ειρήνης Κοτσάνπαπα!
Πρόκειται για έναν κύκλο Βιωματικών Επιμορφωτικών Σεμιναρίων που απευθύνονται σε γονείς, με εκπαιδευτικό, προληπτικό, καθώς και βιωματικό χαρακτήρα και έχουν σκοπό τη στήριξη του γονέα στο δύσκολο έργο του, για την ανάπτυξη και ωρίμανση του παιδιού.
Το 1ο Βιωματικό Επιμορφωτικό Σεμινάριο, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου, στις 5.30 το απόγευμα και το θέμα του είναι άκρως επίκαιρο: “Η οργάνωση μελέτης σε παιδιά σχολικής ηλικίας”.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Δημιουργικού Εργαστηρίου Robo-Place στον Κόκκινο Πύργο και όσοι γονείς ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν θα πρέπει να επικοινωνήσουν στο τηλ. 6972212126 για να δηλώσουν συμμετοχή. Η διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι 90 λεπτά, ενώ οι συμμετέχοντες, θα λάβουν και βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Όπως τονίζει η κ. Κοτσάνπαπα, “ο ρόλος του γονιού συχνά κρύβει πολλές δυσκολίες. Μία από τις μεγαλύτερες είναι το γεγονός ότι κανένας δεν γεννιέται γονιός, αλλά γίνεται στη πορεία της ζωής του.
Συνεπώς, οι γονείς καλούνται να μεγαλώσουν το παιδί τους ερχόμενοι αντιμέτωποι με ποικίλες αντιξοότητες και κυρίως με τις δικές τους αδυναμίες, λάθη και τις προσωπικές τους εμπειρίες ως παιδιά.
Συχνά οι γονείς βρίσκονται απέναντι σε δυσκολίες, που αφορούν τον λόγο, την ομιλία, την επικοινωνία, τη κοινωνικοποίηση, τη συμπεριφορά, τη σίτιση, καθώς και την οργάνωση μελέτης του παιδιού τους.
Τα Επιμορφωτικά Σεμινάρια που θα υλοποιηθούν σε συνεργασία με το Δημιουργικό Εργαστήρι Robo-Place, έρχονται να στηρίξουν το γονέα στο δύσκολο έργο του, με κύριο στόχο την ανάπτυξη και την ωρίμανση του παιδιού.
Η θεματολογία των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων θα έχει εκπαιδευτικό, προληπτικό, καθώς και βιωματικό χαρακτήρα. Θα επικεντρώνονται στην ευαισθητοποίηση των γονέων και στην αλλαγή της στάσης τους μέσα στην οικογένεια.
Ο ειδικός, ως παρατηρητής εξωτερικός, θα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μία διαφορετική ερμηνεία ή διαφορετικά «μία νέα ματιά», με αποτέλεσμα να ανοίξει εναλλακτικούς διόδους αντιμετώπισης της δυσκολίας.
Έτσι αλλάζοντας οι γονείς, αλλάζει και το παιδί.”